Justusett Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Hejsan, såg en parkour dokumentär igår, och blev intresserad och ville börja direkt. Så jag undrar om någon vill börja träna med mig eller hjälpa mig i början? Alltså om ni bor i Linköping. Ifall ni är intresserade så adda [email protected] eller skriv här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Synd att du inte bor i Växjö för där håller jag och mina kompisar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 25 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 mm :/ Hittade någon som vill träna med mig och hjälpa mig :D Så dete lungt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jag har hållt på med det tills jag bröt benet .. :( Men lyckta till ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jag har hållt på med det tills jag bröt benet .. :( Men lyckta till ! :) Bröt benet, ajadå :S Hur gick det till? Såg också dokumentären. Har även sett förut. Vekar faktiskt grymt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Jag och mina polers stog på ett tak och det fanns ett annat tak framför oss .. Jag tänkte att jag skulle göra en wallrun men de gick inte så bra .. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Le Parkour, är det typ som när man hoppar och klättrar omkring på grejer inne i städer och sånt? Såg en dokumentär som hette London Jumpers eller nåt, men det kanske inte är det det här handlar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Le Parkour, är det typ som när man hoppar och klättrar omkring på grejer inne i städer och sånt? Såg en dokumentär som hette London Jumpers eller nåt, men det kanske inte är det det här handlar om... Ja det är det typ. Man hoppar ifrån hustak och ja allt som är möjligt ungefär :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Le Parkour, är det typ som när man hoppar och klättrar omkring på grejer inne i städer och sånt? Såg en dokumentär som hette London Jumpers eller nåt, men det kanske inte är det det här handlar om... Ok. Verkar ganska coolt. Men farligt :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Le Parkour, är det typ som när man hoppar och klättrar omkring på grejer inne i städer och sånt? Såg en dokumentär som hette London Jumpers eller nåt, men det kanske inte är det det här handlar om... Det beror på vad du gör för något .. Hoppar du på fni säng så dör du ju ... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.