💬
Logga in
Fuska.se

Tycker Ni Att Nintendo 64 Är Den Bästa

35 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

ja som ni ser däruppe.. själv tycker jag att det e den bästa som någonsin har gjorts kommer alldrig sälja mitt nintendo 64 :D

25 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

lätt JA för f#n :o

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, självklart :)

Man glömmer aldrig de underbara spelen, brukar sitta uppe hela nätter och spela 64an :)

26 Feb 2007
Nivå 1 · Novis

jaa, än så länge. Har inte testat wii ännu. lär nog inte köpa ett heller, kostar ju skjortan.

Nivå 2 · Novis

64an har snygg design, skön kontroll, kul spel, bra tillbehör, snabb proccessor bra grafik ja allt kommer aldrig o sälja min 64. ger den 10/10 knäcker Wii. men jag e lite oförsiktig med min 64 jag lyfter upp vänstersida på kassetten och ser om nåt kul händer (prova på super mario 64)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

det enda jag inte gillar e att joysticken lossnar efter en tid :gitarr:

Nintendo 64 blev lika glad som den snubben när jag fick mitt :D

28 Feb 2007
Nivå 2 · Novis

Jag tycker att Nintendo 64 är den näst bästa konsolen genom tiderna (kommer efter Ps1).

nej fy eller

Nivå 5 · Fuskare

Den var bra, men nu?.. njee..

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #10

ok om vi säger såhär att nintendo 64 kommer ut mäd grafik som wii o alla spelen som fanns te den tror jag att den skulle sälja stort på marknaden ;) vet iaf att jag skulle köpt en

11 Mar 2007
Nivå 6 · Fuskare

mm mitt nintendo är jag ju ganska nöjd med mitt n64 men det är ju inte den bästa men jag tycker att mitt ps2 är bättre

Nivå 3 · Lärling

Ingen aning om jag tycker att det är den bästa men jag tycker att det är en väldigt bra kosol och jag kommer alltid att ha den inkopplad i min TV.

Nivå 1 · Novis

Helt klart nintebdo 64, har en underbar spel känsla :cool:

Nivå 7 · Fuskare

nja, kanske inte den bästa men den är nära, tycker jag

13 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

nEJ

26 Mar 2007
Nivå 1 · Novis

Jag fick mitt N64 då jag var 6 år, hur f*n ska jag kunna svika den! Det går inte, för det är den absolut bästa konsolen som kommer att finnas, skit i grafiken, nintedo är ändå det bästa TV'spels märket som finns! har ca 20 spel till 64an och har klarat ut typ alla :D

1 Apr 2007
Nivå 4 · Lärling

Den bästa konsolen vet jag inte, men lätt den roligaste :D

Super Mario 64, Mario Kart 64, Super SMash Bros, Pokemon Stadium <3

Nivå 6 · Fuskare

Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3? :huh:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3?    :huh:

I h*lvete heller.

N64 är en bra konsoll, men kanske inte den bästa, det finns för få bra spel till den.

4 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling

Naaa... PS2 tycker jag är bättre. typ det enda jag spelat för utom gamecube

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in