Joko Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 (redigerat) Metagross, 521 attack, EV ^^ Redigerat 11 Juni 2007 av Water Melon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 mewtwo lvl. 100 298 i attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemontjej Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Ar/Gs är fusk! <_< och eftersom det inte blir giltigt så leder jag... för nu har jag rayqaza lvl 100 me 411 i attack. :P Du Max95, tänk efter lite!! du säger att Ar/Gr är fusk!! men F*N du är inne på Fuska.se tänk lite :angry: (Sorry för språket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 pokemontjej har helt rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Rayquaza attack 404 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 rayquaza-attack=527 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 På Diamond Rampardos lv. 38 (inte kommit så långt) 162 i Attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Haha, vikka nollor ni är. Ni lurar bara er själva, jag vet hur max attacken är på alla era pokemon, ni går över gränsen. Snacka om att ni kommer långt med den stilen x] BTW ATTACK är inte bäst, för jag misstänker att ni använder fire, psychic, dark, dragon, water, grass o.s.v och då räknas inte ATTACK, utan SP ATTACK ger resultat då. -_- Ha en bra dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 dark angel du är en nolla, kolla datumet på inlägget ovanför dig 07/07-2007 11:13:52 och den här tråden borde låsas, SP attack och attack är 2 skilda saker, så om man har typ en mewtwo med skit mycket attack är man rätt korkad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Tror du att jag bryr mig om datumet, ville bara få det sagt. O_o BTW du svarar iaf, alltså är det aldrig försent :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 det kallas bumpning annars men aja...vilken pokemon kan ha högst attack/sp attack? är det attack deoxys? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Ja, jag antar det. Faktiskt tkr jag att deoxys är oslagbar. Med deoxys attack form når han maximalt upp till 504 i attack o sp attack, med sin höga speed hinner han få in snabba slag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg