marz231 Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Någon som vet hur man gör om avi filmer till acc, amr, midi, imy, emy eller wav? Behöver hjälp snarast för min mobil (En W850i) klarar inte av avi filmer :cry: . Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Någon som vet hur man gör om avi filmer till acc, amr, midi, imy, emy eller wav? Behöver hjälp snarast för min mobil (En W850i) klarar inte av avi filmer :cry: . Tack på förhand. http://www.google.se ? :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 26 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Någon som vet hur man gör om avi filmer till acc, amr, midi, imy, emy eller wav? Behöver hjälp snarast för min mobil (En W850i) klarar inte av avi filmer :cry: . Tack på förhand. även om det verkar märkligt för dig kan man inte hitta allt på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 sony ericsson stödjer väl bara videoformatet 3gp? xilisoft's 3gp converter ett bra alterbativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Någon som vet hur man gör om avi filmer till acc, amr, midi, imy, emy eller wav? Behöver hjälp snarast för min mobil (En W850i) klarar inte av avi filmer :cry: . Tack på förhand. Du skulle spara så mycket tid om du söker på google innan du postar en tråd? Är väl bara att söka på avi converter eller något liknande... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Annars kan du gå in på www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.