Hoppa till innehåll

Shiny Pokemon (silver, Guld, Crystal)

Zantera

Rekommendera inlägg

Gäst råttfällan

ja det är tur som gäller,det var inte ens jag som hittade min shiny,han hittade shiny zubat på meteor falls på ruby

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Dark_Zebra

Det är bara i Guld/Silver/Kristall som det är garanterat att Shiny pkmn är starkare. Sedan blev deras stats normala i Advance serien.

Varför är jag så dålig på att bevisa saker :( .

Fast en sak är säker.Det är många som samlar på Shinys.Då kan man säkert få något bra om man byter dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är lungt DZ. Men alla fuskkoder fuskar fram pokemon med maxade stats, så det är lite opålitligt att göra så. ;)

Shiny är ju ovanligare än de legendariska som finns i spelet, så det är ganska självklart att de är mer värda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Har inte läst igenom hela tråden, men är det inte så att de japanska pokemonen är shiny, och våra pokemon är shiny för dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte läst igenom hela tråden, men är det inte så att de japanska pokemonen är shiny, och våra pokemon är shiny för dem?

Jag har också för mig att de e något sådant!!

Har btw

Shiny:Zubat,Zigzagoon och fick en gång shiny kyogre, men kompisen viste inte det och startade nytt save :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

Nej,inte vad jag vet i alla fall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...