Gäst newnameguy Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 www.fuska.se Det är ett måste ;) Citera
Gäst Szellerie Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Nej, fuska.se är ju svintråkigt. :) Forska om Gamefaqs istället. Citera
Dolphin Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Jag tycker du ska skriva om den personen som uppfann "sådan man trycker böcker med :D". Jag hade det på tungan och ja: det var tryckpressen jag menade. Citera
pho Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 tejp grammofon bläckpenna blyertspenna diktafon allt dett såg ja irummet, förutom grammofon, som ja blanda ihop me diktafon XD Citera
123spill Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 Jag tycker du ska skriva om den personen som uppfann "sådan man trycker böcker med :D". Ok =) Bilen kan man ju alltid jobba om :kung: Citera
lundquist Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2007 jag valde ngt som ingen av er sa xD, glödlampan :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.