Gäst OneDream Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 ja, hur skriver man viktiga ämnen i gruppforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Går inte vad jag vet. Såvida det inte är klistrade trådar du syftar på, de kan alla som är moderatorer i gruppforumet skapa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Man kan inte göra sånna ämnen. Det blir viktiga ämnen om kanske, regler i ett av fuska.se forum, eller det brukar stå mest vad som gäller i det forumet vilka regler å sånt det är. Annars så är det väll klistrade trådar, som ex. Hur man tar bort virus, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Går inte vad jag vet. Såvida det inte är klistrade trådar du syftar på, de kan alla som är moderatorer i gruppforumet skapa. men vad jobbigt att köpa till sig 3000 fm då :( och göra till sig själv en moderator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Håller med, det tar ju nåt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 (redigerat) men såtur man har :) nu är jag moderator! på mitt gruppforum då.. Redigerat 1 Mars 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Går inte vad jag vet. Såvida det inte är klistrade trådar du syftar på, de kan alla som är moderatorer i gruppforumet skapa. Ja, man kan göra sig till moderator i enn GF, men inte i det riktiga forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 såklart man inte kan det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.