rikke Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 som rubriken lyder, kan man ta låsta bilar? isf hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Slå sönder dörrarna med basebollträ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 26 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 men bilen börjar ju bara brinna då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Det går inte att ta bilar som e låsta på någåt sätt tror jag faktist...för det går ju int att slå bort dörrarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CVA Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Det går visst att ta låste bilar. jag har gjort det flera gånger det enda du behöver är en tractor också boxerar du in den i ett garage då låser den upp sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 men om man inte har tillgång till en traktor då :o *smaaartii* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 gör så här: (polisbilar) spring och försök öppna bilen.. där föraren INTE sitter.. spring sedan till andra sidan och dra iväg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 nu funkar det ändå ^^ bara å gå in på höger sida ifa ingen e i bilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ta en bärgningsbil och kör den till ett garage, så låses den upp! (Om det är San Andreas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 hur får man tag på en bärgningsbil då? hur ser dem ut? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilldiablo Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 det är picuper som har en kran där bak, och traktorer kan du hitta i den sydvästra sidan av kartan har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 traktorer åker överallt ute på landet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg