Matski Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har varit ihop 4 gånger.På alla var det tjejen som frågade. =) I min klass är det en tjej som har frågat på en kille typ 15 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 just nu e ja inte kär...de sket sej me förra tjejen... Det var nåt nytt att du inte var kär :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jaa,det var det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Nä, fy f*n... LOL, jag bara skojade, men jag är inte kär i någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (Super Sonic @ 04/04-2004 10:46:28) just nu e ja inte kär...de sket sej me förra tjejen... Det var nåt nytt att du inte var kär :P hehe...ja, ja brukar ju alltid va kär så...men ja kommer nog bli kär snart igen... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Det var väl bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 ja jag är kär i en men jag säger det inte :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Ba för det e några i din klass som e här på fuska.se eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag har en kass skola, med ännu kassare tjejer..Det betyder nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Det förstår jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag är inte kär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Det är en sån härlig känsla...Men när man är kär i en som inte är kär en...Då blir det svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg