Scones Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 hmmm...ja den tjejen ja gilla gillade inte mej så ja e lite deprimerad... ja men de finns ju fler tjejer här i världen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 samma här katten.Bara tjejerna bjuder upp.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ja e typ värsta dansguden! nä lite överdrivet men ja e bra på o dansa...så ja brukar bjuda up tjejer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag är ihop med en som jag inte gillar och jag vågar inte göra slut! Också är jag kär i en annan i klassen men hon gillar inte mig!! Men en gång i 2:an så fick jag ett brev av en idiotisk skit ful tjej i vår klass som jag hatar som är typ 2 M bred och 1 meter lång. Hon gav mig ett brev som det stod på: Hej! Adam kan vi vara hop det skulle vara kul!!! Jag sa helt klart NEJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ja e deprimerad...alla tjejer ja gillar mej har antingen flyttat lr så gillar dom inte mej... men man ska väll hitta nån till slut... brukar ni ofta ha disco på era skolor? vi har de inte så ofta men ja e en gud på å dansa...så ja brukar bli ihop me tjejer på disco... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ja e deprimerad...alla tjejer ja gillar mej har antingen flyttat lr så gillar dom inte mej... men man ska väll hitta nån till slut... brukar ni ofta ha disco på era skolor? vi har de inte så ofta men ja e en gud på å dansa...så ja brukar bli ihop me tjejer på disco... vi har massa disco...., och jag är en GUD på att dansa och när jag dansar så blir killar (skojar med killar) och tjejer kära i mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 båda 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag undrar ifall ni är kär i någon på er skola just nu? Jag tror jag är det... :wub: Jag är det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 kärlek måste va de svåraste som finns... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Nä ekvatationer är svårare :P .... Det går rätt bra på brudfronten för min del! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) [ändrat] Redigerat 11 April 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 för mej går de kasst just nu...fast ja e störtkär! *drömmer mej bort* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg