Spike Skrivet 14 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Konstigt att det är bara jag som får det att rulla :) Men jag ska ge er lite tips.... Ladda hem den första på denna sida "http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=1572" och lägg dom Zipade filerna i mappen där du instaällerade San Andreas (tex C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\) Sen laddar du hem nästa fil som e under, kör den setupen och lägg dom med i San Anreads mappen... Sen starta Mulitpalyer med iconen "SA-MP" :kung: Ursäkta min stavning..... Frågor? MVH Spike :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 jag får det å funka men fattar inte hur man spelar då det inte finns några servrar :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Får du inte upp några alls? Provat att klicka på knappen "Internet" och har du anget någont Nickname? :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Konstigt.... Jag får upp ca 300st :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 nu får jag in massa servrar men jag kan inte spela :S blir bara som på bilden :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Testa trycka shift, Det kanske är en RPG server dom måste man ha ett konto för att spela på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abbenu_182 Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 tack, det funka :P men hur spelar man då? :S de är bara att trycka på internet i dom små rutorna där nere sen väntar du tills de kommer upp servrar sen väljer du en av dom:) ifall du vill cheata på sa:mp vilket jag rekomenderar dej att inte änvända för mycket kan du ladda hemm Mod S0beit 3.5 på www.samphacks.com fasst du måste vara medlem för att få tillgång till de :) lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 spike; jag får upp servrar i 'Internet' och kan trycka på 'Connect' men när spelet startas kan jag antingen trycka på New Game eller Load Game... Om jag trycker på New Game kommer samma bild som bifogades ovanför och på Load Game dyker mina sparade "offline-spel" upp. Att trycka på Shift leder ingenvart heller^^ :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 det funkar inte för mig!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VSMH1 Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 KAN NÅN HJÄÄLPA MEJ MED DETTA ? , JAG BERÄTTAR MER PÅ MSN ! ADDA ; [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg