incognito Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Gillar det inte. Men det skulle vara skönt att vara med i det programmet och bara släppa loss. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag måste hålla med om att det är lite för barnsligt, jag tittar heldre på något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Det är grymt när Lillsnorre sa: Säger ordet pungkrossare dig nått?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Det är grymt när Lillsnorre sa: Säger ordet pungkrossare dig nått?? Ja det är bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 DET SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag missade det osså!!!!! skit osså!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Det kommer väl om en halv timme? Eller så komer det inte för att det e hockey? det börjar väl 8? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 gör det?? då ska jag se det! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Fast det kanske inte e idag för hockeyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eda Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 sjuk, sexistisk snuskhumor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 sjuk, sexistisk snuskhumor! Annars så kan man kalla det buskis istället för att säga tre ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Det var inte hem till midgård det var nå j*vla skit hockey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.