Imaginary Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Det var inte hem till midgård det var nå j*vla skit hockey! Det var fakrist bra att dom visade när Timrå utklassade FBK men ja hejar på VFHC som spelar förlängning just nu mot HV71. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 (redigerat) Frölunda vann.med 3-2 :D:D JiPPI! Jag tycker också att det skulle ha varit också istället på hockey. :angry: Redigerat 23 Mars 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Hej! Jag tycker också om Hem till midgård, även fast förra säsongen var bättre. Nu vänder Frölunda det här till 4-2 i matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Jaa,Midgård var faktiskt bättre förra säsongen.efter det då var det full frys. japp,dem vänder(frölunda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 hem till midgård e bara så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Det är så dåligt att hockey kommer ivägen för Hem till midgård!Halvdan är lätt grymmast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Nej det är fel på våran tv. Vi kan inte få igång 4:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag såg det as kul! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.