Gamer 1 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Det var du som blev ond.... Halo är visst bra... Men det är det enda som är bra på xbox tycker jag... iaf är det enda som kan mäta sig med zelda och metroid prime... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 haha jag brukar alltid retas med min kompis när vi kör halo t ex jag säger akta en granat och kastar på han och en gång när jag sprang runt för att jag hade slut på skott kom ett jätte miffo som skuter grönt laser och tål jätte mycket jag hade bara ett skott i pistolen så jag sköt den på ryggen åxå dog den och vid halo banan kör jag alltid bil skit snabbt och precis vid kanten så hoppar jag ut ur bilen och den åker ner för stupet när min kompis sitter i! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 om man klarar HELA spelet på legendary i ett stäk och utan a´tt dö så får man en bonus bana som heter "big arsenal".... där kan man få fler vapen om man klarar den!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 okej ska prova det ................;em halo 2 kommer att bli jätte bra för man har hört så mycket ryckten!!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 om man klarar HELA spelet på legendary i ett stäk och utan a´tt dö så får man en bonus bana som heter "big arsenal".... där kan man få fler vapen om man klarar den!! Ska man klara alla banorna utan att sluta spela och inte då ett enda liv?? Det är ju omöjligt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Nä, det e det inte men det e GANSKA svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 har du gjort d lr ska vi kunna lita på dej då vet ju inget haha ähh skoja ba men jag tror dej d finns en sån bana har hört d. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja, jag har gjort det tillsamans med min lillebror..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Idag ska jag till min pappa och då ska jag försäka med min lillebror som är 7 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Är den där banan en multiplayerbana eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Vilken bana menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 big arsenal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg