Putside Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Kan inte lägga in musik på iPoden längre. Anar att jag råkat trycka på något så att detta lilla lås har kommit upp och förstör för mig. Hur tar jag bort det? http://nyx.bogg.org/files/itunesbild.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Kan inte lägga in musik på iPoden längre. Anar att jag råkat trycka på något så att detta lilla lås har kommit upp och förstör för mig. Hur tar jag bort det? http://nyx.bogg.org/files/itunesbild.JPG Du vet inte om det har hänt något när du la in musik senast? Du kan ju ha råkat komma åt någon inställning eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Ja det är det jag menar, hur ändrar jag tillbaka? IN DESPERATE NEED OF SOME HELP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 (redigerat) jaag vet :D:.. du går in på inställningar väljer fliken "musik" och där kan du trycka i typ "hantera spellistor manuellt" eller så var de tvärtom att du kunde ta bort krysset i typ "automatisk uppdatering"... hoppas det hjälpte ;) EDIT: oj ja mena inte insträllningar utan du trycker på iPoden i fältet till vänster och då kommer det ju upp massa olika flikar... fast det är bara om du har senaste itunes versionen, ifall du har en äldre gör som jag skrev tidigare :) Redigerat 2 Mars 2007 av pho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 omg tack TACK! Du har räddat mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 omg tack TACK! Du har räddat mitt liv varsågod :)Vilken version har du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 vet inte vad den heter men det är den näst nyaste iaf. Uppgraderade till nyaste förut men det var bara störigt med massa onödigt tjafs så jag nedgraderade igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 omg tack TACK! Du har räddat mitt liv Mitt med! eller iallafall min iPods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.