Symptom Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Ulrica Schenström - Nicola Clase. Det ena puckot avlöser det andra. än en gång Persson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Persson är bäst!!! Moderaterna har ju haft asmånga skandaler som t.e.x dator intrång. Jag tycker att Fredrik gör så att dom rika med egna företag får det bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Bara för att klargöra en sak så är Persson inte politiker längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Han avgick när han förlorade valet... Men dom menar innan. Står i tidningen att dom flesta har tappat förtroendet om Reinfeldt osv. Ingen bra start för han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Jag gillar inte Reinfeldt. Han tror alla e gjorda av pengar, höja varenda liten grej som finns att betala. Allt blir mycket strängare, jag har också hört rykten att typ kläder ska höjas i pris. Det var bra som det var innan Reinfeldt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Skatt för varje dator måste betalas i IT cafe, f*n typ tre IT cafe har stängt av i närheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 sossarna är bäst. så jag gillar göran persson för han kunde poletik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 göran var bättre tycker jag=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Moderaterna har ju haft asmånga skandaler som t.e.x dator intrång. Det var sossarna som fick ett data intrång... men normalt att man har användarnamnet "sigge" och lösenordet "sigge" Sen äger ju Centern! En link till en rolig film: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Folkpartiet som utförde datorintrånget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag vet, glömde skriva in det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Jag hatar mikael söderlund och han e ju moderat men jag vettef*n vem som e bäst av reinfeldt och persson men båda e lika fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.