Ryssfemma Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Men kan ni dra åt skogen allihop som bedömmer någon efter utseendet?! Vi snackar inte Mode&Utseende nu! Vi snackar politik här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Båda har sina nackdelar och fördelar. Men jag tycker att Göran Persson skötte jobbet bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Fredrik var helt klart sämre, saknar dessutom att kunna snacka skit om Perrson som man kunde då. (hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Nu är det ju inte direkt Freidrich Reinfeldt som kommer på allt som ska ändras. Men moderaterna kommer lugnt att avgå vid nästa omröstning. De sänker bidrag och höjer alla möjliga skatter så det står härliga till... De sänker t.ex sjukpenningen. Och nu bettalar alla lika mycket på Fastighetsskatten. Vi får bettala det dubbla av vad vi gorde innan då vi bettalade ca 2000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladan02 Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 persson var bättre fatta det blir snart skottpengar på Reinfeldt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Tycker Persson är lite mer erfaren än reinfeldt.Det är ju inte dom som bestämmer allt för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Jag tycker reinfelt är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Jag tycker reinfelt är mycket bättre.Och du märker ju av jävligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Tycker Persson är lite mer erfaren än reinfeldt.Det är ju inte dom som bestämmer allt för den delen. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Persson. Suprise. :rolleyes: Jag gillar bara att skämta om Reinfeldt, som i mina videor då man kan se ett poträtt på Frederik Reinfeldt som hoppar några gånger samtidigt som ett pruttljud spelas. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Det beror på ifrån vems sida man ser det de rika har fått det bättre medans de fattiga och alla medelklassare (inklusive mig själv) Har fått det bättre så det bästa skulle nog ha varigt om persson fortsatte inte för att han är jättebra men bättre än reindfeldth... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuckaloco Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Det beror på ifrån vems sida man ser det de rika har fått det bättre medans de fattiga och alla medelklassare (inklusive mig själv) Har fått det bättre så det bästa skulle nog ha varigt om persson fortsatte inte för att han är jättebra men bättre än reindfeldth... Jag förstår inte riktigt din text, är den slarvigt skriven eller kom några ord inte med? Om jag förstått det rätt tänkte du skriva att alla fattiga och medelklassare fått det sämre? Om det är det du menar så stämmer det inte, är tillex. själv medelklass och min familj får in ca 1500-2000kr/månad mer sen skattesänkningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.