Chany Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Japp, det är jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Nopp, soppo, sipp zapp.. ingen.. Men är kär i någon ofc :) EDIT: Stavfel.. Redigerat 19 December 2008 av FatBall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Nope, måste säga tyvärr :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Nope :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 För tillfälligt bajsar jag på kärlek. Men det kommer! (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 nee, ja va tillsammans med en ett bra tag men nu efteråt är det bara skönt att vara singel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag har ingen flickvän för tillfället. Kan endå skaffa när jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag har ingen flickvän för tillfället. Kan endå skaffa när jag vill. Jasså? då kan det inte vara speciellt seriöst förhållande... Jag har ingen flickvän, men jag överlever... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 På G. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Är alla på fuska.se datornördar utan fritid och kärleksliv? :'< Många har inget förhållande D: Men jag införskaffade mig en flicka i somras, trots att jag sagt motsatsen till vissa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 dator är ju fritid ;) jag råder till att inte bli tsm med någon om man verkligen inte älskar personen för att det blir bara ett pain in the ass tillslut -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Är alla på fuska.se datornördar utan fritid och kärleksliv? :'< Många har inget förhållande D: Men jag införskaffade mig en flicka i somras, trots att jag sagt motsatsen till vissa här. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.