Aircondition Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Jag har ingen flickvän för tillfället. Kan endå skaffa när jag vill. Woho, häftigt. Är det charm eller pengar du har gott om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Jag har ingen flickvän för tillfället. Kan endå skaffa när jag vill. Seriously, är inte 11-åringar för unga för att ha flickvänner? Redigerat 27 December 2008 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Jag har ingen flickvän för tillfället. Kan endå skaffa när jag vill. Seriously, är inte 11-åringar för unga för att ha flickvänner? För unga för ett seriöst förhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 o.O inte bra :) orka tjejer ffs :)my gay friend<3 ontopic:nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Japp :D har en ass snygg söt och vackr tjej :D :cool: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 :D :D :cool: ;:Låter ju.. Seriöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Nej, de är ja inte. Eftersom jag inte är intresserad av något förhållande. Jag ser alla som e snälla som, vänner eller en person som man har respekt för och den personen respekterar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 :D :D :cool: ;:Låter ju.. Seriöst.. Japp, undrar om dom redan funderar på att gifta sig?....eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Njopp, tyvär. alla tjejer i min klass, är så jävla omogna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RambOFreAc Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 nee, ja va tillsammans med en ett bra tag men nu efteråt är det bara skönt att vara singel :) HAHAHA JÄVLA P.11 SLUTA LJUG DIN TÖNT DU KAN INTE FÅ EN TJEJ! HAHAHAHAHAHAHAHHA Du kan inte ens stava XD Jag har ingen flickvän för tillfället. Kan endå skaffa när jag vill. HAHAHAHA SLUTA LJUG DIN P.11 HAHAHAHA DU KAN INTE ENS STAVA DIN TÖNT! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA XDXDXDXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 (redigerat) Alla i min klass är skitomogna, och så väntar jag till jag e lite större. Tror inte jag klarar av det ._. Redigerat 17 December 2009 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.