CHORDAZBA Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Nej, de är ja inte. Eftersom jag inte är intresserad av något förhållande. Jag ser alla som e snälla som, vänner eller en person som man har respekt för och den personen respekterar mig 90 year old virgin.Alla i min klass är skitomogna, och så väntar jag ill jag e lite större. Tror inte jag klarar av det ._. Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Alla i min klass är skitomogna, och så väntar jag ill jag e lite större. Tror inte jag klarar av det ._. Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten. Många 11 åringar spelar pokemon... Skit jobbigt, önskar att jag var 13-14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Alla i min klass är skitomogna, och så väntar jag ill jag e lite större. Tror inte jag klarar av det ._. Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten. Många 11 åringar spelar pokemon... Skit jobbigt, önskar att jag var 13-14 Jag önskar också att jag var 13-14, då slapp man betyg, skrik från diverse folk osv.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten.Men du är väl helt enkelt lite omogen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten.Men du är väl helt enkelt lite omogen. :) Vart fick du det ifrån?Jag sa när jag var 11 år? Vad gjorde du i 11 års åldern? Jobbade på ett bordellhus? Redigerat 17 December 2009 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Japp, vi blev tillsammans för en vecka sen :)<3 Det är underbart =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten. Men du är väl helt enkelt lite omogen. :) Vart fick du det ifrån?Jag sa när jag var 11 år? Vad gjorde du i 11 års åldern? Jobbade på ett bordellhus? Men jaha. Det var kanske när DU var 11 år. Känner en kompis som är lika gammal som mig och är ihop med en som är 12 år. Ja, vad dom gör är inte att kramas under en filt. Han är en riktig pj som sitter och strular hela tiden. Redigerat 17 December 2009 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten. Men du är väl helt enkelt lite omogen. :) Vart fick du det ifrån?Jag sa när jag var 11 år? Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten. Men du är väl helt enkelt lite omogen. :) Vart fick du det ifrån? Jag sa när jag var 11 år? Ja? Vadå Ja?Var och Är är olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten. Men du är väl helt enkelt lite omogen. :) Vart fick du det ifrån? Jag sa när jag var 11 år? Ja? Vadå Ja?Var och Är är olika saker. När sa jag att jag tänker på tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten. Men du är väl helt enkelt lite omogen. :) Vart fick du det ifrån? Jag sa när jag var 11 år? Ja? Vadå Ja? Var och Är är olika saker. När sa jag att jag tänker på tjejer? Släpp idiot attityden, jag sa att du inte ska tänka, jag sa inte att du hade sagt det.Du sa att alla i din klass är omogna, dvs att du vill ha någon men dom är för omogna, då tänker du på tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Noppe, beror väll mest på att jag har iq nog att vetta skillnaden på flickvän och KK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.