max95 Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag skrev ett E-mail till club nintendo och frågade hur jag får deoxys. De sa att det inte gick att få såna nintendo events längre! :( Snälla hjläp :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag skrev ett E-mail till club nintendo och frågade hur jag får deoxys. De sa att det inte gick att få såna nintendo events längre! :( Snälla hjläp :cry: Deoxys finns på Birth Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 man behöver en ticket som man bara kan få genom att skicka in sitt GBA till nintendo club :student: men det verkar ju inte funka! så synd att du inte får deoxys! :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 jag tror det går om du skaffar action replay lr gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 ja det går då, jag hade typ 100 stk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 fast om du har GBA går bara actionreplay... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Nån som vet hur man använder Eon ticket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg