Nimtro Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Skrivet 28 Februari 2007 Jag har kört alla banor som man ska göra för att få The Far East Service Ribbon men jag har inte fått den ändå så är det nån som vet varför jag inte har fått den ? Skulle vara tacksam för svar. Citera
Soad_token Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Skrivet 28 Februari 2007 Ibland kan det dröja flera dagar innan man får sina utmärkelser=/...Jag har t.ex flera gånnger fått en utmärkelse precis efter att jag har spawnat för första gången på en ny bana <_< . Så om du väntar några dagar borde den dycka upp :) Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Se också till att du spelar på rankade servrar! Annars sparas inte din spelinformation som gör att du blir rankad och får medaljer osv. Citera
Nimtro Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Jo, jag kör alltid på rankade server. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.