Nogger Mint Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Skrivet 15 Maj 2004 Det tar 1 minut för 1% för mig :blink: Citera
Gäst Soffan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Skrivet 15 Maj 2004 Va tar det 100 min för dig DeBug Fuzzie :blink: Citera
Gäst Soffan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) RPG2003, 2 h nedladdning? Hu, mitt RPG2000 tog ca 15 min... Men har du modem då?? ;) Men finns det en sida med grejer som man kan ladda ner?? Redigerat 15 Maj 2004 av Rowyn Citera
gissa92 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Skrivet 15 Maj 2004 okej! behöver du hjälp med något sen så säg bara till! Jag behöver hjälp! hur gör man hus och hur gör gubbar och sånt? :blink: Citera
Swe_DeMoN Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Skrivet 15 Maj 2004 man laddar nog ner det från USA vet nån om mak kan ladda ner det nån annan stans jag laddade ner det för ca ½ år sen men den versionen funkade inte Citera
Offline Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 när jag laddade ned det så allt gick bra ungefär till 87% då det kom fram en jä*la skylt där det stod "tar för lång tid, avbryter nerladdning" och det är ju SÅ roligt. Citera
gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) när jag laddade ned det så allt gick bra ungefär till 87% då det kom fram en jä*la skylt där det stod "tar för lång tid, avbryter nerladdning" och det är ju SÅ roligt.F*n va jobbigt de måste va! Det tar ju typ 1,30 h att ladda så långt och då kommer en skylt upp där det står: Tar för lång tid avbryter nerladdning! LOL! Redigerat 16 Maj 2004 av gissa92 Citera
Nogger Mint Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Hur lägger man in karaktärer? :blink: Citera
gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Hur lägger man in karaktärer? :blink: Det undrar jag med. hur gör man det? Citera
Gäst Soffan Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Hur lägger man in karaktärer? :blink: Undrar jag me... Citera
gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Kassler borde veta.... förresten har ni börjat tänka på Storyn i spelet?? jag hade tänkt att min böjan skulle bli såhär: Man är en kille som heter Klaus och är ca 20 år och är en magiker. Han längtar ständigt efter äventyr men hans mormor behöver honom på gården. En dag så ber hans mormor honom att gå till staden och köpa nåt(vad han ska köpa har jag inte kommit på än) i allafall så går han iväg mot staden.när han går på vägen ser han en gång in i skogen. han tänker: det kanske är en genväg? han går in där och går förbi en runsten och en sovande alv tjej. Han blir nyfiken på stenen men vattnet hindrar han att nå den. han hittar en planka(kanske nåt annat) så att han kan gå över vattnet! han rör vid runstenen och POFF! en demon kommer fram. han säger nåt konstigt på demoniska och teleporterar sig iväg. i samma ögonblick vaknar alvtjejen(vid namn Ellis) sen säger hon att Klaus har späppt ut den största ondskan i Världen! hon tvingar han att besegra denna onska, men då säger han: men jag kan inte göra det skälv!Då säger hon: Då får väl jag följa med dig. Han tänker: men mormor då? hur ska det gå med henne? nåja jag kan iaf köpa (det han skulle köpa). när han kommer till staden så är det massa människor som gå från staden. Klaus frågar en vakt: vad är det som händer? vakten svarar:har du inte hört? en stor demonisk arme är på väg hit. dom har redan förstört byn nåt(namn har jag inte kommit på än). Då säger Klaus: Men det är ju min hemby! han Springer allt vad han har till byn(alvtjejen följer efter). när han kommer dit så är byn helt förstörd. hus brinner människor ligger döda, allt är förstört! Han går till hans mormors hus. Han ser henne liggande där på marken. han går fram till henne och säger snyftande:m-mormor? sen så pratar dom och det slutar med att hon dör och Klaus skriker: NEEEEJ!!!! sen har jag inte kommit på mer...... Tycker ni om storyn hittils? Redigerat 16 Maj 2004 av gissa92 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.