Fruktnystan Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 (redigerat) Ja, jag och min kompis ville köra Crackdown i co-op, men det verkar bara gå via Live. Jag har nämligen två handkontroller och vi tänkte bara köra så. Men det går inte! Det går ju att köra så i GoW, så varför inte här!? :cry: Redigerat 1 Mars 2007 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flatout_2 Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 på xbox.com står det att man ska kunna spela 1-2 spelare så det borde funka <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Jaha, jag får väl titta lite till då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Nej det funkar inte om du bara har en tv och en konsoll. Antagligen måste du spela via live eller system link. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Det var ju synd, om man har två kontroller så ska man väl åtminstånde få använda dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Joo, håller med fullständigt... hoppas på patch då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 men det står ju på xbox.com och när jag kolla i affären står det ju coop med gröna bokstäver och det betyder ju att det e på en konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Nepp, för det går ju köra co-op på live med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 (redigerat) f*n vad dåligt då. Redigerat 2 Mars 2007 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.