andennn Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Som rubriken säger vad tycker ni om chip till wii? Själv tycker jag att det är skitbra för dem sem inte har råd till spel (som jag då) vad tycker ni? Citera
Linkeeze Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Skrivet 3 Mars 2007 Sen så buggar spelen sönder.... chipa inte Citera
Gäst OneDream Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 jag hade ett till ps2 och nu kan jag inte ens starta det.. Citera
BornInBarcelona Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 Att cipa en konsol är som att spela på lotteri man vet inte vad man får och man förlorar oftast Citera
andennn Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2007 okn jag har ifall beställt ett chip som heter wiinja som man kan upgradera å dt lär va dt bästa man kan få tag i Citera
Yoan Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Chippa? Nej tack! Jag har redan en brödrost. Citera
Plasma Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Chip är sådär :o Jag har ett chipat ps2 och det funkar felfritt men jag tycker det är roligare och sammla pengar till ett spel iställe för att bränna Citera
JanazTheOne Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Skrivet 8 Mars 2007 Det är inte så bra att fixa nu efter som chippen är inte färdiga det är bara beta liknande saker. men xbox och ps2 är hellt ok att göra det på Citera
GaaraOfSand Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Skrivet 10 Mars 2007 jag vet en som chippa sitt x box nu går det inte att spela nåt spel på det. Det går nästan inte att starta det Citera
razzweeman Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Skrivet 28 Juli 2007 Sorry om jag drar upp den här gamla tråden, men chippet wiid kan återställa wiit till fabriks inställningar, och givetvis lämnar man i den på chippning så man får garanti :cool: Citera
TheKingOfEvil Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Skrivet 28 Juli 2007 Jag har ett chippat wii Och de funkar FINT :D jag har itnte harft några problem...... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.