sp3tan Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 ja ahr kommit så långt till royal walley och fått kingstonen av kungen men sedan ska man till veil falls men där ska man hitta en dörr som man ska fusa med lol .. ja hittar den ingen varts xD nån hjälpa mig :P? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby Luigi 94 Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 ja ahr kommit så långt till royal walley och fått kingstonen av kungen men sedan ska man till veil falls men där ska man hitta en dörr som man ska fusa med lol .. ja hittar den ingen varts xD nån hjälpa mig :P? Du ska gå norrut från Hyrule Town. Gå norr tills du kommer till Hyrule Castel då ska du gå österut nu ska du ha kommit till en bro som du ska gå över och där fin´ns stenen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 ja ahr kommit så långt till royal walley och fått kingstonen av kungen men sedan ska man till veil falls men där ska man hitta en dörr som man ska fusa med lol .. ja hittar den ingen varts xD nån hjälpa mig :P? mm hitade det sen dårå :P ... men jag har nu klarat ut hela spelet lol .. fråga ba mig om nån behöver en guide :Psom ja då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2profsset Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 hjälp mig snälla ok jag har fasnat i den sista banan dark huruyle castle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 jag kan hjälpa dig : du ska runt och befria kungen med sword beam( håll inne B tills det lyser) sen ska du i genom massa rum och döda stora vakter och det som är smart är att använda bomber och slå till dom när dom blir förvirrade sen så får du klara dig själv :) LYCKA TILL!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2profsset Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 men jag har redan befriat kungen vakterna och så det svåra är att jag inte kan komma till 2f Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Asså när man klarar de så blir det Dark hyryle castle igen!!!!!!! Varför!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg