Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Me Minish Cap =/

Rekommendera inlägg

ja ahr kommit så långt till royal walley och fått kingstonen av kungen men sedan ska man till veil falls men där ska man hitta en dörr som man ska fusa med lol .. ja hittar den ingen varts xD nån hjälpa mig :P?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja ahr kommit så långt till royal walley och fått kingstonen av kungen men sedan ska man till veil falls men där ska man hitta en dörr som man ska fusa med lol .. ja hittar den ingen varts xD nån hjälpa mig :P?

Du ska gå norrut från Hyrule Town. Gå norr tills du kommer till Hyrule Castel då ska du gå österut nu ska du ha kommit till en bro som du ska gå över och där fin´ns stenen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm hitade det sen dårå :P ... men jag har nu klarat ut hela spelet lol .. fråga ba mig om nån behöver en guide :Psom ja då ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

jag kan hjälpa dig :

du ska runt och befria kungen med sword beam( håll inne B tills det lyser) sen ska du i genom massa rum och döda stora vakter och det som är smart är att använda bomber och slå till dom när dom blir förvirrade sen så får du klara dig själv :)

LYCKA TILL!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...