GaaraOfSand Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 det är heltknäppt med mistery gift. jag har misery gift , men när jag och min polare går in på det så händer inget! Vi har adaptern i och det men om vi klickar på wonder news sen på frineds så hittar den ingen av oss?? snälla hjälp oss :(
manfredt Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 det är heltknäppt med mistery gift. jag har misery gift , men när jag och min polare går in på det så händer inget! Vi har adaptern i och det men om vi klickar på wonder news sen på frineds så hittar den ingen av oss?? snälla hjälp oss :( jag har samma problem .finns inget att göra.kanske bara e något nån har hittat på.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Man måste ha en ticket annars går det inte.
manfredt Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Skrivet 10 Mars 2007 Man måste ha en ticket annars går det inte. då e det ju inget bra.
JackGBG Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Skrivet 11 Mars 2007 En ticket är en biljett som man åker båt med visste du inte de :huh:
HotShot Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Skrivet 11 Mars 2007 Mystery Gift funkar bara när du skickar in ditt spel till CN. Det är inte samma sak som på de förra spelen.
GaaraOfSand Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2007 En ticket är en biljett som man åker båt med visste du inte de :huh: Jo såklart men jag trodde det var nån spicel ticket. Som det är nåt man kan köpa ir nåt.
Rekommendera inlägg