mashemoto Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 är det någon som kan hjälpa mig att göra sprites till mitt spel. jag ger mer info om vad för slags spel dom ska vara till i fall någon kan tänka sig att hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Kanske vet inte riktigt hur man gör sprites. Men hittar väl nån tut på internet så kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) ok..... jag tänkte göra typ ett zelda spel men sprites har på just link har jag fixat men inga fler Redigerat 4 Mars 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Aha menar du bara hitta sprites elelr göra sprites för om det e hitta sprites kan jag hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.