Karamba Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Iaf för mig så kan man inte lämna mer än 60 st av var cloth sort nu mera. Jag är 52 och är exalted med darnassus och stormwind, tog 4 dagar av rent questande -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Iaf för mig så kan man inte lämna mer än 60 st av var cloth sort nu mera. Jag är 52 och är exalted med darnassus och stormwind, tog 4 dagar av rent questande -.- A men jag tror att man kan donera mer på högre lvl än på lägre lvl. Eftersom jag som är lvl 39 kan bara lämna 60 st silk cloth och wool cloth och inget mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Man kan donera hur mycket runecloth som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 :o skumt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Man kan donera hur mycket runecloth som helst. Men inte på lvl 39. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Får man mest reputation av att lämna in runecloth än typ andra saker som bars etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Får man mest reputation av att lämna in runecloth än typ andra saker som bars etc. Vart kan man donera bars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Får man mest reputation av att lämna in runecloth än typ andra saker som bars etc. ? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Du vet det finns ju en ingång till Orgrimmar med en bro? Där så brukar det så NPC som tar emot donationer, och som jag vet så är Orgrimmar trollens stad också, så du bör nog få typ 350 Orgrimmar rep och 250 darkspear troll rep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Vänta bara och till slut blir du exalted, när jag blev 60 med min första gubbe var jag "automatiskt" fullt exalted med SW, IF och Darnassus. Gör man bara alla quest blir man det snabbt ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Så enkelt är det ju inte :=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Vänta bara och till slut blir du exalted, när jag blev 60 med min första gubbe var jag "automatiskt" fullt exalted med SW, IF och Darnassus. Gör man bara alla quest blir man det snabbt ;). Jag är revered med alla tre XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg