Hoppa till innehåll

Zelda Wind Waker

Rekommendera inlägg

Skulle vara bra om du beskriv lite bättre, har ingen aning om vart du vill komma.

Jag antar att du pratar om Forest Haven men vart vill du komma? Beskriv platsen där du vill komma in och vilken switch du pratar om.

det är så att jag har hittat han som spelar på fiolen men kan inte komma dit. Sedan var jag på en ö och träffade en snubbe som säger att jag skall träffa swichen i bergväggen som jag kan se med kikaren från ön.HJÄLP mig hur jag skall lyckas med dessa båda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror man skulle använda ett päron så en mås blir exotisk förbannad, den låter dig sen kontrollera honom. Styr den till den lilla kristallen så ska det vara klart.

vill du låsa upp Nintendo Gallery Måste du ha besegrat Ganondorf i första varvningen i andra har han inte dom gröna kläderna på sig :(

Link alltså

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vill du låsa upp Nintendo Gallery Måste du ha besegrat Ganondorf i första varvningen i andra har han inte dom gröna kläderna på sig

där har du fel cortez! Man behöver inte alls klara ut spelet en gång för att komma in i nintendo gallery. Man flyger dit då man fått deku leaf. Sedan öppnar ska man prata med killen som står där sen ska man typ skjuta en switch någonstans. men för att bli medlem i nintendo gallery så måste du ta kort på en mäktig varelse, i detta fall Deku Tree, sedan blir du medlem och man behöver inte varva spelet! Vet även hur man får Deluxe picto box utan att klara ut spelet så Pm:a mig bara om ni vill veta hur :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...