isMaNnen Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Hejsan! jag får unable to connect när jag försöker logga in på WoW, har kommit in förut (snart 50 days played :P) fast nu kommer det helt plötsligt unable to connect :blink: varför? jag gick på help när det kom och tilllät portarna som dem sa måste vara "tilllåtna", funkar ändå inte... någon som vet varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Kanske nån brandvägg som håller på ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Funkar ändå inte. konstiga är också att http://www.wow-europe.com inte heller funkar :S Kommer sidan kan inte visas Edit: Försökte repair då kom det "Cannot connect to the server to download repair information. Please try again later. Redigerat 4 Mars 2007 av isMaNnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 testa att installera om ditt antivirusprogram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Eller installera om WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 har fortfarande så!! :/ provat att installera om WoW och det funka ej, brandväggen vill jag ej prova pga att skivorna är borta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 men har du testat att installera om ditt antivirusprogram, det är antagligen det som blockerar wow...så har det varit för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Har du försökt sätta igång privatserver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 ja det har jag, och det funkade :P med det är inte det.. för nu har jag formaterat om datorn och nu funkar det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Tänkte att du kanske hade glömt o ändra tillbax realmlist.wtf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 haha nej, ;) gjorde privat server på andra datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg