isMaNnen Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 Hejsan! jag får unable to connect när jag försöker logga in på WoW, har kommit in förut (snart 50 days played :P) fast nu kommer det helt plötsligt unable to connect :blink: varför? jag gick på help när det kom och tilllät portarna som dem sa måste vara "tilllåtna", funkar ändå inte... någon som vet varför?
isMaNnen Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Funkar ändå inte. konstiga är också att http://www.wow-europe.com inte heller funkar :S Kommer sidan kan inte visas Edit: Försökte repair då kom det "Cannot connect to the server to download repair information. Please try again later. Redigerat 4 Mars 2007 av isMaNnen
isMaNnen Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2007 har fortfarande så!! :/ provat att installera om WoW och det funka ej, brandväggen vill jag ej prova pga att skivorna är borta :P
sajmon Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Skrivet 8 Mars 2007 men har du testat att installera om ditt antivirusprogram, det är antagligen det som blockerar wow...så har det varit för mig
isMaNnen Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2007 ja det har jag, och det funkade :P med det är inte det.. för nu har jag formaterat om datorn och nu funkar det ;)
neVah Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Skrivet 9 Mars 2007 Tänkte att du kanske hade glömt o ändra tillbax realmlist.wtf.
isMaNnen Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Mars 2007 haha nej, ;) gjorde privat server på andra datorn
Rekommendera inlägg