Kevve Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Har ett tips: Jo, man kanske kunda göra en speciell rank till dom som har varit med från början (tänker nu på Veteran) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Hur nära början då? För jag har varit medlem hyfsat länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Detta var ingen bra idé ;) I fall om man vill ha titeln "veteran", så är det bara att köpa föremålet "ändra titel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Men jag menar inte så. Jag menar en rank bild.. Du har ju FuskaVIP, en sådan fast det står Veteran. För övrigt så visst ge mig 30.000FM :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Fast det är väl nästan bara admin som har varit med från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 nja nästan ja.. eller jo du har rätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 tycker jag att man ska alla som har 4 siffrit medlemsnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Tycker ej det är en bra idee eftersom isåfall skulle det bli liv mellan de som hade den ranken och de som inte hade den ranken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 I sånna fall är det bara personer med medlemsnummer 1-100, är någon bannad så får den närmaste personen 100 ranken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 då blir det också bråk.. men man kunde väl ha en rank för dom som köpt vip för kanske 500 kr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ganska dålig ide, då kanske nykomlingar känner ner nervärderade och känner att det här är bara en site för dem som har vart med här länge, sen skulle många lämna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 I sånna fall är det bara personer med medlemsnummer 1-100, är någon bannad så får den närmaste personen 100 ranken... Inte 115 då? :,( Men jag tycker faktiskt som DonKeN att nya medlemmar skulle känna sig nervärderade -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.