Shadowborn Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Vad ska man göra när man har gett alla zora egg till den där snubben i the great bay? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lexiomn Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Ja det vet jag inte, men jag skulle vilja tipsa om Savity, han är en mycket erfaren Zelda fantast. Kolla in hans tråd! den är mycket bra skriven, det tog honom säkert 4 timmar :kung: Alla älskar Savity! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Du ska ta fram din gitarr som Zora Link och lära dig låten, sen ska du till Zora tjejen som tappat rösten, och spela låten för henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Ja det vet jag inte, men jag skulle vilja tipsa om Savity, han är en mycket erfaren Zelda fantast. Kolla in hans tråd! den är mycket bra skriven, det tog honom säkert 4 timmar :kung: Alla älskar Savity! :evil: Snällt av dig att säga så om mig men jag tror du kanske lite lite lite stör de andra användarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg