Hoppa till innehåll

Hur Ska Jag Spela Igen ?

WowB

Rekommendera inlägg

Hej, jag har spelat wow ett tag blev lvl 43 NE Priest men en dag skolka jag från skolan 5gånger på en månad så sa mina föräldrar att jag inte fick spela mer hur ska men hur ska jag lura dom. Asså jag kmr ta livet ur mig om jag inte får spela de skit tråkigt mina föräldrar tror att jag kmr bli bättre i skolan bara för att jag inte får spela WOW . Hur ska jag lura dom ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Asså min pappa typ går in och kollar på sitt konto från internet hur mycket dom har tagit ut o sånt o när jag spelar på natten nåt som jag gjort innan så blev han skit arg asså :angry:

Redigerat av WowB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till och börja med så är det ett spel. Jag förstår dina föräldrar som inte lät dig spela det om du skolka på grund av det. Låt istället dina föräldrar ha mer kontroll på det. Blizzard har en tjänst som gör att dina föräldrar kan ha kontroll på när du får spela och hur mycket du får spela. Pröva med att tipsa dom om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså min pappa typ går in och kollar på sitt konto från internet hur mycket dom har tagit ut o sånt o när jag spelar på natten nåt som jag gjort innan så blev han skit arg asså  :angry:

jag menar att du gör en ny å börjar om men rallypackers idé är smart iaf :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag har spelat wow ett tag blev lvl 43 NE Priest men en dag skolka jag från skolan 5gånger på en månad så sa mina föräldrar att jag inte fick spela mer hur ska men hur ska jag lura dom. Asså jag kmr ta livet ur mig om jag inte får spela de skit tråkigt mina föräldrar tror att jag kmr bli bättre i skolan bara för att jag inte får spela WOW . Hur ska jag lura dom ?

En dag skolkade du 5 gånger på en månad? Hur? xD ( Sorry, Var tvungen att säga det där. ;) )

Men jag håller med Rallypacker.. Berätta för dina förläldrar att det finns en parental control!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska göra det Rallypacker sa.

jag är ju i samma ålder som du så jag vet hur du har det hade samma problem förut men jag lyckades övertala min föräldrar med kommpisars hjälp (fattar inte hur det gick till). men lägg av med att skolka iallafall det är en bra början

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...