Guggo Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Då skall du säga "Det är en tjänst som blizzard erbjuder, den gör så att ni kan kontrollera när och hur mycket jag spelar." Men, om du kommer ta livet av dig om du inte får spela tycker jag nog att du aldrig mer skall röra WoW och titta in här, http://www.nogame.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 För mig är det inga problem, min månadspeng täcker månadspriset och jag förlorar 200 kr på det iaf -.- Men att skolka för att spela måste betalas på något sätt y'know :P (gör bara som Rallypacker sa) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/faq/parentalcontrols.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 jag ska ha nationella proven imon så d 50procent att jag får spela wow :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Låt dem läsa vad det står. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 du ska göra det Rallypacker sa. jag är ju i samma ålder som du så jag vet hur du har det hade samma problem förut men jag lyckades övertala min föräldrar med kommpisars hjälp (fattar inte hur det gick till). men lägg av med att skolka iallafall det är en bra början hur har du löst d kan du berätta ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Typ aldrig skolka och göra grejer som typ... hemarbete för att hålla föräldrarna glada funkar säkert :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 du ska göra det Rallypacker sa. jag är ju i samma ålder som du så jag vet hur du har det hade samma problem förut men jag lyckades övertala min föräldrar med kommpisars hjälp (fattar inte hur det gick till). men lägg av med att skolka iallafall det är en bra början fattar du inte vad folk säger till dig eller läser du bara inte? låt dina föräldrar läsa på http://www.wow-europe.com/en/info/faq/parentalcontrols.html <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 ok, ska visa dom de typ imon :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) asså för h*lvete, är du så beroende ska du f*n quitta dirr, skolan går ALLTID före något annat. vad ska du göra om du får ig i 3 grundämnen och hoppar av gymasiet? du kan inte bo hemma för evigt, utan utbildning ingen cash det kan dock vara bra om du visar parental control för de eller så skaffar du ett program som bevakar hur mycket du får spela. Redigerat 6 Mars 2007 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Spela 2-3h om dagen och spendera resten av tiden till läxor. Funkar för mej ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Den som ändå hade tid att spela 2- 3 timmar om dagen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg