Hoppa till innehåll

Hur Ska Jag Spela Igen ?

WowB

Rekommendera inlägg

säg te dina föreldrar att testa spela i 2månade (1Game card)säg att du ska göra vad som krävs föratt sköta skolan o sånt som dinna föreldrar vill att du ska sköta om dem tycker du har skött dig bra så låter dem dig säkert spela nja om det etvärt om så låter dem dig inte mer... men då e det helt dit eget fel också!.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Läs Vad Rallypacker skrev.

2. Det är ett spel inte nott leva eller dö grej.

En fråga:

Varför skolkade du? ja.. du kan ju spela wow på helgerna och alla andra dagar efter skolan annash..

Tips:

Sätt en tidsbegränsning .

Kanske typ 2-3 timmar per dag?

Sen kanske om dom tycker att det har gått bra så får du kanske spela längre..

Ppss.. jag har sett vissa medelåldriga barn som spelar wow, och när deras föräldrar säger till dom att dom måste sluta så blir dom bara jävligt sura.

Du kanske blir sur när du inte får spela? I så fall ÄNDRA PÅ DIG! Dina föräldrar kommer inte låta dig spela wow om du bara blir arg.

Försten..

Jag tycker att du låter jävligt spelberoende med allt att du skolkar och "tar livet av dig".

Redigerat av marskatta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag brukar säga aa 5minuter till vänta .. Men nu sköter jag mina läxer kolla nu de här e jag min pappa o jag i telefonen när jag ringer han när jag kom hem från skolan

-Hej pappa

-Hej hur har skolan vart

-Bra

-Bra när kmr du hem ?

-Snart

-Jag har gjort läxan pappa

-Ok mm bra .. *Gäsp*

-Hejdå

-Mm hejdå

Redigerat av WowB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså han säger bara ''Jag kommer aldrig att öppna wow igen'' när accountet e kvar . Liksom när jag göra läxan va förtjänar jag ingenting typ o dom tror att jag ska typ ge dom 1000000kr om dagen när jag börjar jobba d kan dom glömma

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Asså han säger bara ''Jag kommer aldrig att öppna wow igen'' när accountet e kvar . Liksom när jag göra läxan va förtjänar jag ingenting typ o dom tror att jag ska typ ge dom 1000000kr om dagen när jag börjar jobba d kan dom glömma

Du är bara 11år, du verkar inte fatta vad allting handlar om. Du är bara 11år, och dina föräldrar har ansvar över dig tills du är 18år, och det är tur det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

Börja hjälpa till hemma? Börja ägna dig mer åt skolan? Sen ska du kanske ge lite pengar till din pappa för varje gång han ska aktivera kontot...(Om han nu gör det....) det kostar ju faktiskt 120kr/månad...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snacka med dom va f*n. Det är din fritid.

Skola och jobb är saker man måste göra i livet och tiden som är över är din egen. Tiden är det mest demokratiska vi har i livet då alla har lika mycket utspritt på levande år före död. Även en person under 18 år ska få kunna ha ansvar och göra det man vill så den kanske lilla tid man får över.

Sen är det väl klart att dom tvingar dig till saker som att städa, kanske laga mat en gång i veckan, hjälpa till hemma om dom ber dig om nåt men det är väl fine.

Om WoW är ditt intresse så ska du få hålla på med det... Man ska göra det man tycker om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

förtjäna WoW för att du gör läxorna? du ska göra läxorna i vilket fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...