Gäst OneDream Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 ja, är det det eller? Eller ska man inte köpa psp? Om man ska göra det varför? Om man inte ska göra det varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 läs någon av dom andra 574957 trådar´na om exakt samma sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 jag såg inget.. förresten är det bara en tråd om samma.. förlåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Jag tycker inte det. Men jag tycker att du ska kolla på speltrailers och se om du gillar spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Jag tyckte det var värt priset. I början när psp:n kom ut fanns det knappt inget till den. I dag finns det många spel och tillbehör till psp:n. Många prylar är även på väg ut också. Som Gps och kamera. Men det finns en negativ grej, det är att Sony är tröga på att släppa ut grejer i europa. Som gps:n, den släpptes i november förra året i japan. Den har fortfarande inte kommit ut i europa. Men visst, psp.n är värt priset. :D Eftersom du kan göra mycket med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 japp, helt klart att det är bra köp, för man kan endå ganska myket på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Finns många sånna här trådar, läs dem andra innan du skapar en ny, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Okej alla har skrivit så men visst Psp är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 (redigerat) Köpte ett Psp för ett par veckor sen sitter som klistrad vid den. S**t nöjd med den. :D Redigerat 15 Mars 2007 av linkan360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Har PSP och jag sitter också som klistrad vi den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg