Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

joo .. ibland när ja laddar ner filer tex från den sidan download.com typ ja säger xD en fil är 15 mb och sj har ja 0.25 mbits internet ( 28.8 kb sek -.- ) och så medaans själva filen laddar ner ( använder firefox .. internet explorer 7 för seg -.- ) och då ibland så stannar själva filen upp helt av sig sj :S men då måste jag sen igen börja om från början igen hela tiden så och så och det hatar jag verkligen .. fattar inte bara .. ja hade en sk*tgammal dator som var typ 7 år gammal ( windows XP 192 mb ddr minne 701 mhz ) och då när ja alltid laddade ner en fil i den datorn stannade det aldrig en fil allså men med min nya daton ( Windows XP Home edition 512 mb ddr minne 3.2 GHz ) stannar det hela tiden .. ja vill veta vad som kan va prblemet .. tacksam för hjälp och 200 fm till den som kan iaf hjälpa :)

Gäst Wacko
Skrivet

Ingen aning vad som kan påverka det, gör det vanliga, kolla om du har några virus lr spywares

(NOD32 och Spyware Doctor) e bäst in my opinion.

funkar inte det så kan du testa med att formatera eller installera om operativsystemet i detta fallet tror jag att du använder windows? =) gl

Gäst Bf2-nörden-Niclas
Skrivet

1. Formatera eller installera om windows ska du absolut inte göra. Det är onödigt när det finns lösningar (det är jag helt säker på).

Har haft samma problem. Men det är bara att vänta så blir filen nerladdad. Den brukar iband fastna.

Skrivet

problem is that '' ja har VIA/S3G ( mitt grafikkorts ) display driver och den vete f4n vad den kan göra me mitt grafikort om ni fattar =/ kanske avinstalera allt eller nåt ><

Skrivet (redigerat)

Det kan vara att du t.ex inte har macromedia flash player 9. Ifall det är ett spel kan det stoppas av detta. Annars kanske ditt grafikkort inte klarar kraven. Om inte det är det så borde du kanske prova ladda hem från en annan sida, då du inte anvnder firefox.

Redigerat av black_burrito

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...