jeppe133 Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 vet nån hur man fixar det? väldigt tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Går det ? Skulle isåfall också vilja veta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Dedicated Server? Annars kan du ju ta New Game och låta datorn stå på över natten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeppe133 Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 ok men jag har försökt fixa en me hlds men den server jag får upp är ju bara i gång under tiden datan är i gång Går det ? Skulle isåfall också vilja veta det. jag tror det iallafall och jag tror det kallas 24/7 server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 24/7 Servrar kan du köpa från de som säljer servrar. Plus dom har sina "datorer" i gång 24/7 där av namnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Du kan inte ha igång en egen server om du inte har igång din serverdator du har servern på. Datorn måste alltså vara på 24/7. Som shadow säger kan du istället hyra en server som är igång dygnet runt, dock kostar det några slantar per månad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Det är enkelt, Servern måste ha en bas att ligga på, 24/7, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan = alltid, men du kan ju dra på och av servern som du vill, men det går dock inte att ha datorn avstängd, vart ska då servern vara... i molnen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Du hyr en server av någon annan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 (redigerat) Ganska intresant hur ni alla verkar använda er av samma svar, det behövs inte femhundra till som säger samma sak (du vet exakt om det gäller dig). Hoppas det inte är för ni vill ha mynt...Vilken Skam. <_< Redigerat 7 Mars 2007 av Savity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Det lätaste är nog o spela in film o skicka lägga ut , och kanske få en sponsor som har server , men då måste du dock vara bra :S :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 om man hyr en server 24/7 så måste man väl betala över interet =(? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg