Wendos Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/ Aha. :lol: LOL Okej? Fattar inte heller vad han menar. Men hur f#n kan du redan ha tröttnat, iof. så har jag inte nördat som du verkar ha gjort... Spelar man flera timmar om dygnet i en månad tröttnar man fort, tro mig. Ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/ Aha. :lol: LOL Okej? Fattar inte heller vad han menar. Men hur f#n kan du redan ha tröttnat, iof. så har jag inte nördat som du verkar ha gjort... Jag tröttnade efter 2 veckor. Och du kan inte säga "Hur f*n kan du redan har tröttnat" , om du inte spelat det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Jag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/ Aha. :lol: LOL Okej? Fattar inte heller vad han menar. Men hur f#n kan du redan ha tröttnat, iof. så har jag inte nördat som du verkar ha gjort... Jag tröttnade efter 2 veckor. Och du kan inte säga "Hur f*n kan du redan har tröttnat" , om du inte spelat det själv. Han lånar det av en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Jag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/ Aha. :lol: LOL Okej? Fattar inte heller vad han menar. Men hur f#n kan du redan ha tröttnat, iof. så har jag inte nördat som du verkar ha gjort... Jag tröttnade efter 2 veckor. Och du kan inte säga "Hur f*n kan du redan har tröttnat" , om du inte spelat det själv. Han lånar det av en kompis. Nehe, har importerat det nu, fick det för typ 2-3 veckor sedan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 (redigerat) Aja, det är väll olika från person till person! JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol: Redigerat 29 Maj 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Aja, det är väll olika från person till person! JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol: Hur vet du det? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Aja, det är väll olika från person till person! JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol: Hur vet du det? <_< Tror faktiskt inte jag heller kommer tröttna på månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 inte heller men man måste ju vänta ända tills 27juni :( aja nu måste jag packa för imorgon ska jag på klassresa till Gotland chaaaa! :P yiiiiiiiiiiiiiiipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Aja, det är väll olika från person till person! JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol: Hur vet du det? <_< Tror faktiskt inte jag heller kommer tröttna på månader Har du ens spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Aja, det är väll olika från person till person! JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol: Hur vet du det? <_< Tror faktiskt inte jag heller kommer tröttna på månader Har du ens spelat det? Nej. Är det så tråkigt. Har ju spelat melee, det är bra. :huh: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Aja, det är väll olika från person till person! JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol: Hur vet du det? <_< Tror faktiskt inte jag heller kommer tröttna på månader Har du ens spelat det? Nej. Är det så tråkigt. Har ju spelat melee, det är bra. :huh: <_< Fast om det skulle vara samma spel, då skulle det bara vara slöseri. Jag har det, och tycker det är skitkul i små mängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Aja, det är väll olika från person till person! JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol: Hur vet du det? <_< Tror faktiskt inte jag heller kommer tröttna på månader Har du ens spelat det? Nej. Är det så tråkigt. Har ju spelat melee, det är bra. :huh: <_< Fast om det skulle vara samma spel, då skulle det bara vara slöseri. Jag har det, och tycker det är skitkul i små mängder. brawl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.