Duali Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Säg var du ska åka. Jag vill också köpa billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) Såklart jag ska köpa brawl :lol: det blir nog ett spel som man kan kämpa med länge ;) Redigerat 24 Juni 2008 av DarkLucario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag ska köpa brawl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) ja ska köpa det... men är orolig... 1. är rädd att de blir slut sålt, så ja ska försöka att åka in till stan immorn och kolla om ja kan boka 2. är rädd att ja inte kommer kunna boka villket leder till att de blir slutsålt :/ 3. är rädd att dom inte har det i slovenien efter som nuförtiden bor ja där (dom skaffar aldrig in spel typ,dock är ja i linköping till måndag :D) äre många som bor i linköping som tänker köpa utan att ha bokat, för ja vet att dom brukar alltid ha typ 20 ex som man inte kan boka eller nått sånt... om ja har tur så kanske det finns något spel kvar när ja kommer till spelaffären... annars sprinnger ja runt tills ja hittar någon som har köpt spelet och snor det... ((skojja)) Redigerat 24 Juni 2008 av Hunted Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 DET KOMMER 27UNDE JUNI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Det kommer på freeeedaaaaag och jag ska önska mig det i födelsedagspresent...12 augusti....annars kommer jag sitta och spela tv-spel hela sommarlovet (och det är dummt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 jag ska lätt köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Säg var du ska åka. Jag vill också köpa billigt.På siba kostar det 489:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Säg var du ska åka. Jag vill också köpa billigt.På siba kostar det 489:- Hur vet du det? Då ska jag lätt åka dit och köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Säg var du ska åka. Jag vill också köpa billigt. På siba kostar det 489:- Hur vet du det? Då ska jag lätt åka dit och köpa det. reklam blad kanske? Ska också köpa på siba. Hade tänkt göra det när jag fick reklam bladet! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Säg var du ska åka. Jag vill också köpa billigt. På siba kostar det 489:- Hur vet du det? Då ska jag lätt åka dit och köpa det. reklam blad kanske? Ska också köpa på siba. Hade tänkt göra det när jag fick reklam bladet! ^^ Okej, har ni bokat??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Säg var du ska åka. Jag vill också köpa billigt. På siba kostar det 489:- Hur vet du det? Då ska jag lätt åka dit och köpa det. reklam blad kanske? Ska också köpa på siba. Hade tänkt göra det när jag fick reklam bladet! ^^ Exakt reklamblad ^^. Och till Duali: nej jag har inte bokat men jag tror inte att man behöver eller ens kan göra det där. När mario kart släpptes till exempel så var det slut överallt på releasedatumet men så vandrade jag in på siba och de hade hur många som helst och dessutom billigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.