agiyr Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 ..Blaze kick anfaller med psycical attack? Ska träna en hitmonlee och vill veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Blaze kick är en fighting attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Blaze kick är en fire attack. Den används av Sp att. Inte lönt att få en hitmonlee använda den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Den är en Fire attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Den är en Fire attack Ja det är en Fire attack men i D/P så är den en physical(fysisk) attack inte en sp. atk. p.g.a att en träffar motståndaren kropp mot kropp som te.x Slash.Bättre förklarat: i D/P så är attackerna inräknade i distans attacker, kropps attacker och andra (Screech, Growl etc.). Blaze kick träffar motståndaren i en kropps attack alltså är det en physical attack. -->Serebii D/P attack dex<-- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 men dp har inte kommit ut i sverige så därför svarar vi vad den är i de äldre spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 men dp har inte kommit ut i sverige så därför svarar vi vad den är i de äldre spelen. Det vet jag men Hitmonlee kan inte lära sig Blaze kick i de äldre spelen. Kolla själva om ni inte tror mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Ahaa =O men då är det nog lika bra att lära hitmonlee blaze kick i D/P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 aha, jag kollade i serebii. Men äe det bra med: rock slide brick break endure reversal ?? PS:dv speed är 30,31 och attack 27,28 med 255 ev i båda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Ja det är bra. Men då måste den hålla i en salac berry.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 jag vet, det är det som är problemet, jag har inte salac berry.Och det movesetet funkar inte med choise band, hur som helst så är speedeen på 300 ändå(eller 299 om dv är 30) + att jag har jolly nature(raderade den med adamant då jag ville ev träna det i speed och mötte magnemite)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Ouch, då kan det vara svårt. Du kan testa det. Men försök att få tag på en AR för att skaffa Salac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg