Mintplanta Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Vilken char ska jag göra?? Spelar ingen roll om det e Horde eller Alliance.-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ehm... hur ska vi veta vad du gillar? Testa alla och kolla vilken som du tycker e skojj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Vilken char ska jag göra?? Spelar ingen roll om det e Horde eller Alliance.-_- Tyckte det var en ganska idiotisk fråga. Du får väl för f*n ta och välja SJÄLV?! Läs om classerna och välj den som verkar roligast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ehm... hur ska vi veta vad du gillar? Testa alla och kolla vilken som du tycker e skojj håller med, testa alla och läs om dem. och om du ska va horde elr Alliance beror helt på vilken server du ska köra på´. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Fråga dina kompisar irl om Horde/Ally & vilken server dom kör på :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Tror nog han vill veta vad Ni tycker. Vad Ni tycker är roligast och vad Ni föredrar =P Jag tycker nog en Undead Rogue :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 UD mage eller warlock :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Gör som jag, gå in på http://www.wow-europe.com och läs om klasserna, jag tog warrior för att dem kunde ha plate på 40 O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Soloklass=Druid&Hunter Klass som man levlar snabbt med=Warlock, Mage, Hunter och Warrior. Mycket skada klass:Warlock, mage, warrior, shaman. Raidklass=Priest för nästan alla guilds tar in dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Borde inte rogue vara på mkt skada klass...? *bästa dps* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Soloklass=Druid&Hunter Klass som man levlar snabbt med=Warlock, Mage, Hunter och Warrior. Mycket skada klass:Warlock, mage, warrior, shaman. Raidklass=Priest för nästan alla guilds tar in dem. paladins då ? =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Paladin har bra healing men ger inte så mycket skada på kort tid som mage, warlocks och rogues. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg