SmeK Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 musiken: bra sångaren:inte så bra men på god väg ifall han slutar med barn rösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 vet inte hur sån här musik ska va men jag tyckte det var rätt bra, förutom sångaren som lät lite konstigt :P Förresten lånar tråden lite, som en del kanske vet så slänger jag ihop nån låt och då. Men inte alls i samma genre. Här är nåt jag börja med igår http://www.speedyshare.com/949176350.html Finns fortfarande saker som måste fixas, särskilt eftersom att det bara är ett intro xD Men ska börja med melodi och grejerna sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Härligt gitarrsolo på slutet :) Trummorna lät bra men inte så avancerat (?) Kan inte så mycket om trummor så rätta mig om jag har fel :P Ärligt ;) Det var ett av dom sämsta jag har hört.. Jag spelade så där typ för 3 år sen.Men det är coolt att ni satsar på en sångare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Tjenare! Jag har ett band som heter Tillfälligt slut, i lördags hade vi vår åttonde konsert. Här är en video, den börjar mitt i refrängen och håller på ungefär halva låten, den heter The Priest och är en egen låt. Säg gärna vad ni tycker om oss! (Jag spelar trummor) Tillfälligt slut - The Priest Åttonde konsert? Det var mycket det... Vet inte riktigt vad jag ska säga, hörde inte vad han sjöng men dåligt var det inte iaf :) Är ingen musikexpert så... Svadilfare: Du säger att du spelade så där för 3 år seden. Hur kan du veta hur länge Riptos band har spelat då? Dem kanske bara spelat ett par månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Efter att jag sett den videon har jag bara en sak att säga: Coolt! :P Fast det kanske inte är den bästaste låt jag hört, men som jag tolkar det så har ni inte spelat så väldigt länge (fast vad vet jag?). Hursomhelst, det jag vill säga är att ni rockar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Jag är ju inte bättre, men det var inte så bra låt och det var inte nån bra sjungare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Tycker ni är rätt bra, speciellt för er ålder. men sångaren hade, umm... förskräcklig röst, och jag verkligen HATAR hans "dans". annars, bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 med tanke på er ålder var ni helt Ok Jo för att vara 13 så var ni bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Hemskt ljus och ännu hemskare ljud på inspelningen men det låter rätt hyfsat om man försöker bortse från det. :) @RaXeZ: Det där kan bli nåt! Lite otakt dock. Sedan kan man ju inte riktigt jämföra livemusik med loopbased musicmaking men bra ändå hursomhelst! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 (redigerat) musiken: bra sångaren:inte så bra men på god väg ifall han slutar med barn rösten Jo jag vet, sångaren är ett år yngre än oss andra och har inte kommit i målbrottet än så det kan jag hålla med er om. :) Redigerat 11 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Tjenare! Jag har ett band som heter Tillfälligt slut, i lördags hade vi vår åttonde konsert. Här är en video, den börjar mitt i refrängen och håller på ungefär halva låten, den heter The Priest och är en egen låt. Säg gärna vad ni tycker om oss! (Jag spelar trummor) Tillfälligt slut - The Priest Du har fattat mig fel nu...Jag menar ju el gittar... Jag spelade sånna solon för 3 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) Tjenare! Jag har ett band som heter Tillfälligt slut, i lördags hade vi vår åttonde konsert. Här är en video, den börjar mitt i refrängen och håller på ungefär halva låten, den heter The Priest och är en egen låt. Säg gärna vad ni tycker om oss! (Jag spelar trummor) Tillfälligt slut - The Priest Aha nu förstår jag vad du menar... Sorry var lite trögfattad XD Redigerat 13 Mars 2007 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.