Hoppa till innehåll

Mitt Band

ajar

Rekommendera inlägg

• Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vet inte hur sån här musik ska va men jag tyckte det var rätt bra, förutom sångaren som lät lite konstigt :P

Förresten lånar tråden lite, som en del kanske vet så slänger jag ihop nån låt och då. Men inte alls i samma genre.

Här är nåt jag börja med igår

http://www.speedyshare.com/949176350.html

Finns fortfarande saker som måste fixas, särskilt eftersom att det bara är ett intro xD

Men ska börja med melodi och grejerna sen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Härligt gitarrsolo på slutet :)

Trummorna lät bra men inte så avancerat (?) Kan inte så mycket om trummor så rätta mig om jag har fel :P

Ärligt ;) Det var ett av dom sämsta jag har hört.. Jag spelade så där typ för 3 år sen.

Men det är coolt att ni satsar på en sångare..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare! Jag har ett band som heter Tillfälligt slut, i lördags hade vi vår åttonde konsert. Här är en video, den börjar mitt i refrängen och håller på ungefär halva låten, den heter The Priest och är en egen låt. Säg gärna vad ni tycker om oss! (Jag spelar trummor)

Tillfälligt slut - The Priest

Åttonde konsert? Det var mycket det... Vet inte riktigt vad jag ska säga, hörde inte vad han sjöng men dåligt var det inte iaf :) Är ingen musikexpert så...

Svadilfare: Du säger att du spelade så där för 3 år seden. Hur kan du veta hur länge Riptos band har spelat då? Dem kanske bara spelat ett par månader...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att jag sett den videon har jag bara en sak att säga: Coolt! :P

Fast det kanske inte är den bästaste låt jag hört, men som jag tolkar det så har ni inte spelat så väldigt länge (fast vad vet jag?). Hursomhelst, det jag vill säga är att ni rockar^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Tycker ni är rätt bra, speciellt för er ålder. men sångaren hade, umm... förskräcklig röst, och jag verkligen HATAR hans "dans". annars, bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hemskt ljus och ännu hemskare ljud på inspelningen men det låter rätt hyfsat om man försöker bortse från det. :)

@RaXeZ: Det där kan bli nåt! Lite otakt dock. Sedan kan man ju inte riktigt jämföra livemusik med loopbased musicmaking men bra ändå hursomhelst! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

musiken: bra

sångaren:inte så bra men på god väg ifall han slutar med barn rösten

Jo jag vet, sångaren är ett år yngre än oss andra och har inte kommit i målbrottet än så det kan jag hålla med er om. :)

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare! Jag har ett band som heter Tillfälligt slut, i lördags hade vi vår åttonde konsert. Här är en video, den börjar mitt i refrängen och håller på ungefär halva låten, den heter The Priest och är en egen låt. Säg gärna vad ni tycker om oss! (Jag spelar trummor)

Du har fattat mig fel nu...Jag menar ju el gittar... Jag spelade sånna solon för 3 år sen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha nu förstår jag vad du menar... Sorry var lite trögfattad XD Redigerat av 123spill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...