ajar Skrivet 20 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Mja, måste säga att gitarristen måste ta o klippa sig för han hade as långt hår :P men det mästa lät väl bra förutom gitarr solot vet faktist inte varför ja inte gillar det men det hör lixom inte ihop med låten, fast man kan ju inte begära ett solo som i Van Halens låt Jump Det hör ju till att ha långt hår när man är hårdrockare! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Mja, måste säga att gitarristen måste ta o klippa sig för han hade as långt hår :P men det mästa lät väl bra förutom gitarr solot vet faktist inte varför ja inte gillar det men det hör lixom inte ihop med låten, fast man kan ju inte begära ett solo som i Van Halens låt Jump Inte riktigt..Jag har sett hårdrockare utan långt hår, så lång..Är inte ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Nej, men långt hår är en förutsättning för headbanging, och metal utan headbang är som en fågel utan vingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Fortsätt bara, det kommer att gå bra en dag, belive me :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 de bästa var headbanget ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Haha jag tror jag har sett er på UKM eller MusikDirekt. om ni är från hässleholm.. ;p. typ geeks in town kommer därifrån med ellernåt. helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Jo, det måste varit vi. Fast det var ganska längesedan och vi lät inte så bra då, men vi känner Geeks in Town IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.