tomte_nisse Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 man kommer till ett rum där det finns 3 flygande skelett huvuden som flyger runt en sten kobra som står på marken me en speglel på..... där sränger man en vägg som sticker ut lite och låter konstigt när man slår på den........och sen e de en en till såndär kobra som jag sa i en gång där finns ett galler.....framför det finns en sån grej som man ska skjuta me long shooten ellet pil båge min fråga är:hur kommer man igenom gallret?
Gäst -Snake_bite- Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 man kommer till ett rum där det finns 3 flygande skelett huvuden som flyger runt en sten kobra som står på marken me en speglel på..... där sränger man en vägg som sticker ut lite och låter konstigt när man slår på den........och sen e de en en till såndär kobra som jag sa i en gång där finns ett galler.....framför det finns en sån grej som man ska skjuta me long shooten ellet pil båge min fråga är:hur kommer man igenom gallret? du kan slå igenom gallret med ditt svärd..., och dem där ormarna är speglar, det ska komma sol på dem så speglar dem sol lyset
0014 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 jag tror inte attt man ska slå igenom..men om det inte funkar så ska du i alla fall få Ljuset med hjälp av kobran igenom gallret
KazeN Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 det ska man kanske inte.. men på något sätt ska man det iaf och då funkar svärdet utmärkt! och ja du ska rikta alla speglar så ljuset kommer genom gallret. lys sedan på solen i rummet. när du kommer ner ska du smula sönder ansiktet på guden. (med ljus)
0014 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 det ska man kanske inte.. men på något sätt ska man det iaf och då funkar svärdet utmärkt! och ja du ska rikta alla speglar så ljuset kommer genom gallret. lys sedan på solen i rummet. när du kommer ner ska du smula sönder ansiktet på guden. (med ljus) vad ska man kanske inte göra?
DragonMaster Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Skrivet 27 Februari 2004 man kommer till ett rum där det finns 3 flygande skelett huvuden som flyger runt en sten kobra som står på marken me en speglel på..... där sränger man en vägg som sticker ut lite och låter konstigt när man slår på den........och sen e de en en till såndär kobra som jag sa i en gång där finns ett galler.....framför det finns en sån grej som man ska skjuta me long shooten ellet pil båge min fråga är:hur kommer man igenom gallret? alla väggar som låter konstigt ska du lägga en bomb utanför... "ljudet" är ett eko. :blink:
0014 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 vadå? Alla väggar låter väl lika dant när man slår på dem
Rekommendera inlägg