WASD Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) Hemsida: http://www.sony.com/mylo En sån vill jag ha :cool: Redigerat 28 Juni 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Häftig! Hur mycket kostar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Sökte på Google & det stod på en svensk sida 4100kr men på en engelsk sida stod det 350$, det stod även att det kom ut 20 Oktober 2006.. jag skrev inte fel, 2006.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Oj, den är ganska dyr! Konstigt för jag har inte set någoting om den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Ser ut att vara fake.. men vem vet. Men PSP suger hårt så den där måste ju iaf vara lite bättre..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 (redigerat) Det är inte fake, den finns på en officiel Sony sida http://www.learningcenter.sony.us/assets/i...prod/index.html Sök bara på google :) men det är sååå konstigt att ingen på fuska har hört talas om den :S Redigerat 10 Mars 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Det kommer ju int gå att spela på den... Det är mer som en handdator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Som en mp4 med många funktioner tycker jag, har funderat på att köpa en mp4 utan spel & den här blir hur bra som hälst :) Med mp4 menar jag n mp3 som man kan se på film på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Den ser ju ut att vara ganska cool men designen ser för j*vlig ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Ja, den kunde sett bättre ut, tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Den ser ju ut att vara ganska cool men designen ser för j*vlig ut. Håller med. Liknar Sony Ericsson faktiskt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Som en mp4 med många funktioner tycker jag, har funderat på att köpa en mp4 utan spel & den här blir hur bra som hälst :) Med mp4 menar jag n mp3 som man kan se på film på I så fall kan man kalla PSP för mp4... Den ser lite konstig ut. Ser inte ut vara skön att spela spel på... =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg