Hoppa till innehåll

Runescape

THE GHOST

Rekommendera inlägg

Kan någon svara? för jag behöver Hjälp MINA GUBBAR FUNKAR :angry: INTE!!!! :angry: har detta hänt någon av er jag för jag testade runescape 2 på non-member test så när jag testade så funka det inte jag försökte och försökte så la min gubbe i level 40 av med att funka!!

Redigerat av THE GHOST
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 år senare...

"Fusk" finns inte till RS. Men i mycket sällsynta fall kan det finnas buggar med de fixar Jagex snabbt till. Däremot finns det så kallade "Autos" eller "Scripts" som t.ex kan "mina" åt dig. Det är också riskabelt.

VARNING!!!

ANVÄND ALDRIG SMÅ PROGRAM SOM SÄGER SIG KUNNA FIXA DIN RS SPELARE. ANTINGEN STJÄLS GUBBEN FÖR ATT DU HAR ANGETT DITT LÖSENORD ELLER SÅ ÄR PROGRAMMET EN TROJANSK HÄST SOM OFTA KAN SABBA HELA DIN DATOR. OM DU ÄNDÅ VILL GÖRA DET, GÖR DET PÅ DIN EGEN RISK!

VARNING!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FÖRSTÅ ALLA!!!! DET FINNS INGA FUSK TILL RUNESCAPE!!!! FÖRSTÅ DET!!!!!!

Det finns fusk till allt, du kan omöjligt hitta nått på en dator som inte går att fuska i.

Iaf, om RS jag skrev i en annan tråd hur man kan fuska i RS, http://forum.fuska.se/Runescape-t39901.html

-Xiao-x

Redigerat av xiao-x
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 månader senare...

Tjena! Det var längesen jag skrev men jag behöver fusk till runescape.com för jag kommer inte vidare :( !!!! skicka bra fusk sidor!!!! :blink: ses! :lol:

DU JAG KAN fusket AOUTOMINER vet du va de gör.....

de gör så att du KAN minna alla runes och all ores sen så smälter de dom och gör saker typ medan du sover....

vet du vad jag gjorde....jag gick o sovde sen på morronen hade jag 10 i allt i rune och 100 i all i mith och 1200 i all iron

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...