THE GHOST Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (redigerat) :huh: Jag fick sidan att funka men var ska jag hitta programmet???? :huh: :angry: För jag hittar inte det!!!! :angry: Redigerat 27 Februari 2004 av THE GHOST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) Kan någon svara? för jag behöver Hjälp MINA GUBBAR FUNKAR :angry: INTE!!!! :angry: har detta hänt någon av er jag för jag testade runescape 2 på non-member test så när jag testade så funka det inte jag försökte och försökte så la min gubbe i level 40 av med att funka!! Redigerat 6 Mars 2004 av THE GHOST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_eagle Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 www.sythe.org tror jag...kommer inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 "Fusk" finns inte till RS. Men i mycket sällsynta fall kan det finnas buggar med de fixar Jagex snabbt till. Däremot finns det så kallade "Autos" eller "Scripts" som t.ex kan "mina" åt dig. Det är också riskabelt. VARNING!!! ANVÄND ALDRIG SMÅ PROGRAM SOM SÄGER SIG KUNNA FIXA DIN RS SPELARE. ANTINGEN STJÄLS GUBBEN FÖR ATT DU HAR ANGETT DITT LÖSENORD ELLER SÅ ÄR PROGRAMMET EN TROJANSK HÄST SOM OFTA KAN SABBA HELA DIN DATOR. OM DU ÄNDÅ VILL GÖRA DET, GÖR DET PÅ DIN EGEN RISK! VARNING!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (THE GHOST @ 24/02-2004 20:38:54) har du kollat här? :blink: kolla var? för där finns inte en sajt! och dom som du menade "runescapehacks.com" funkade inte :blink: jo det finns fusk till runescape du FATTAR BARA INTE! :angry: <{POST_SNAPBACK}> omg när han sa har du kollat här så meanr han ju fuska.se !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) FÖRSTÅ ALLA!!!! DET FINNS INGA FUSK TILL RUNESCAPE!!!! FÖRSTÅ DET!!!!!! Det finns fusk till allt, du kan omöjligt hitta nått på en dator som inte går att fuska i. Iaf, om RS jag skrev i en annan tråd hur man kan fuska i RS, http://forum.fuska.se/Runescape-t39901.html -Xiao-x Redigerat 21 Oktober 2005 av xiao-x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l-i-p-n77 Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Tjena! Det var längesen jag skrev men jag behöver fusk till runescape.com för jag kommer inte vidare :( !!!! skicka bra fusk sidor!!!! :blink: ses! :lol: DU JAG KAN fusket AOUTOMINER vet du va de gör..... de gör så att du KAN minna alla runes och all ores sen så smälter de dom och gör saker typ medan du sover.... vet du vad jag gjorde....jag gick o sovde sen på morronen hade jag 10 i allt i rune och 100 i all i mith och 1200 i all iron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 att ni ens orkar han skrev denna tråd för 2 års sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ForsenGr Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 :) DET KOSTAR 49 KR ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Fel forum. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg