knark Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 The Simpsons kommer på bio i Juni-Augusti. Jag ser fram emot den! Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag ser också fram mot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Inte jag, då sllutar ju produktionen av nya avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Håller med Putside litegrann Men det blir endå kul med en film men det kommer ju fortfarande sälja ut simpsons i säsongerna då kan man ju fortfarande se programmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 The Simpsons kommer på bio i Juni-Augusti. Jag ser fram emot den! Här En fråga bara, vad vill du ha ut av den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag ser fram emot det :) trailers jag har sett var ganska roliga :P BTW, jag har hört ett rykte om att dom ska göra en serie om Milhouse (?) sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jaa en simpson film f*n va kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Gammal nyhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Jag ska se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Ser på ett sätt fram emot det, inte att se filmen, men att the Simpsons äntligen ska läggas ner. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.